Lazni LinkedIn

Lazni LinkedIn

Milos2

Kauzalno poslovični LinkedIn ovih je dana zabilježio čudne izvještaje u svojim bazama podataka koji se odnose na Montenegro. Naime, vidno uzbuđeni Chief Development Guru (tata mu je ostavio biznis) u centrali LinkedIn-a  je obavijestio svog Business Development Wizarda (počeo da radi prije 3 dana) da je njegov Senior Expert Boss-a za Evropu (skoro naučio da pliva) primjentio nagle promjene u titulama crnogorskih profesionalaca koji svoje profile njeguju na njihovoj mrežici.

.

.

Sazivanjem vanrednog sastanka na temu ovako nagle promjene na ključnom marketing tržištu za kompaniju, High Level Founder and Entrepreneur (povremeni igrač pokera) je zapitao svoje drugare: “WTF is going on in Montenegro?” 

Odgovor mu je pružio niko drugi do Senior Team Leader for High Growth (upravlja timom od dva čovjeka) koji je izbacio čudnu formulaciju: “Demokratska partija socijalista uputila je Vladi inicijativu da se izradi zakonska regulativa kojom će se sankcionisati širenje “fake news” odnosno lažnih vijesti putem medija”. 

.

.

U jednom dahu, prethodno pomenuti je nastavio da dribla sveprisutne na pomenutu temu sve dok ga Digital Influencer for All and Nothing (realizovane 3 Instragram kampanje za kečap i začin C)  u napadu iskrenosti nije prekinuo i rekao: “Ovo je katastrofa za naš biznis. Sada će većina ljudi koji imaju profile na LinkedInu morati da prizna da su širili laži!!! 

“Kako to?” upita World’s Leading Financial Futurist (ukupno tri pročitana teksta o Bitcoinu).

.

.

“Pa lijepo, sad ću Vam objasniti”, upade u riječ Business Woman and Geek (magistar bez radnog iskustva). “Većina ljudi koji kače titule pored svojih imena jednostavno lažu kada govore o svom iskustvu i znanju”.

U sali nastade muk. Nekako bojažljivo World’s Leading Thinker, Globetrotter and Speaker  (ukupno 32 i po followera) pokuša da bači foru:” Me ne, to se neće nikad dogoditi jer je moć brenda koji nema proizvod mnogo jak”. Nikako skapiravši da niko nije ukapirao što je htio reći, pogledom po sali  je tražio podršku za izrečenu glupost.

.

.

“Gotovi smo, cijeli LinkedIn model je u problemu” Digital Strategist & Founder ( tihi upravljač sedam Facebook biznis strana) poče da plače. “Svi će morati da govore istinu kada budu otvarali profile”. 

“Cijena akcija na berzi će krahirati, LinkedIn za koji sada znamo neće postojati od momenta usvajanja ovog zakona”, panično zajeca Start up and Always Available for New Business Opportunities. 

“Kome ćemo sad prodavati šuplju priču?”, zaplaka na glas Official Blogger & Marketing Specialist.

.

.

I dok su se svi digitalni nomadi hvatali za glavu, potpuno skhrani novim razvoj situacije Globalni Direktor LinkedIn Stada lagano ustade i reče: “Svi smo mi ovce”.

 

p.s. nemojte dolaziti u iskušenje da kačite lažne podatke o iskustvu. Nisu BAŠ svi ovce.